2013. március 17., vasárnap

~3.fejezet~Már rég láttalak haver....

 
"Van úgy, hogy találkozunk valakivel, talán sohase láttuk addig, de alighogy rápillantunk, érdekel, még mielőtt egy szót is váltottunk volna."

 

 

 

-Óóó..Harry, már rég láttalak haver!-örvendezett egy csíkos pólós fiú. Gondolom aki most engem tart az Harry. Végre hogy megtudtam.


-Öö..csövi srácok!- köszönt zavarában a fiú, mert még mindig a hátán voltam.
-Halii!- integettem, mint egy idióta. Hát na, ennyit tudtam mondani és tenni.

  Eléggé meglepődtem, mert kedvesen viszonozták, aminek örültem. Legalább nem röhögtek ki.
-Most már lerakhatlak?- nézett fel rám Harry.
-Ja tényleg. Hát nem is tudom, kényelmes így-húztam az agyát, amin a többiek jót nevettek- Na jó, igen-adtam fel.
-Amúgy had mutassam be a haverjaimat- nézett a fiúkra.
-Nem kell, mi is betudunk magunktól. Nagy fiúk vagyunk- húzta ki magát a szöszi.
-Úgy ahogy mondja. Én Louis Tomlinson vagyok, a többiek közül a legviccesebb és a tréfa mester- felé nyújtottam a kezem- Jaj, nálunk ez nem így megy- mondta, erre felkapott és jó szorosan, még is gyengéden megölelt. Aztán kb.2 perc után már nem éreztem az oldalamat, így letett.




-Niall Horan. A többiek szerint a falánk- jött oda hozzám a szőke fiú és ő is megölelt.

 
-Én vagyok, az ismerőseim által elnevezett Bradfordi macsó srác, Zayn Malik- nevette el magát a fekete hajú.
 
-És végül én lennék Liam Payne. A srácok úgy nevezett 'apja'-mosolygott rám az eddig csöndben lévő fiú. Nekem "elállt" a lélegzetem . Valami irtó helyes és olyan cuki *-*.


Kicsit elbambultam, ezért nem észrevehetően megráztam a fejem.
-Ja..öö..sziasztok!! Én pedig Elizabeth Selena Lockwood- mutatkoztam be én is.
-Szép és hosszú a neved- bókolt Niall.
-Köszönöm-pirultam el.

Végig néztem rajtuk és lehet hogy el is bambultam.Ezután a kis beszélgetés után, valahogy mindenki csöndbe maradt, de nem volt kínos a csend. Egyszer csak Zayn törte meg ezt:

- Most mit csináljunk? - látszott rajta, hogy unatkozik.
-Nekem van egy jó ötletem- ugrott fel hirtelen Louis.
-Csak azt ne! Ezt nagyon gyorsan felejtsd el!!-mondták egyszerre a fiúk.
-Miért mi lenne az?-kíváncsiskodtam.
-Felelsz vagy merszre gondoltam.-Ezek a szavak hallatán vidám lettem, mert már rég játszottam. Talán az Általánosban?. Lehet.
-Oké, én benne vagyok-erre mind az öten kikerekedett szemmel néztek-Most mi van?-értetlenkedtem. Azt hittem, hogy ők is szeretnének ilyet játszani.
- Te ezt most komolyan mondtad? -kérdezte Liam. Én csak bólintottam egyet.- De..de te Louval akarsz játszani?- kerekedtek ki a szemei.Ugyan az volt a reakcióm mint, az előbb.
-Végre valaki aki nem beszari-karolta át a vállamat Loui.
- De hogy is, még sok mindent nem tudtok rólam- kacsintottam a srácokra- Na de még ma elkezdjük?!-mondtam izgatottan.

Erre Harry felállt és kiment a konyhába, gondolom üvegért. Mi addig csináltunk a földön helyet és leültünk egy körbe. Miközben vártunk rá eszembe jutott, hogy ma még meg sem etettem Gömbit. Gyorsan felálltam és kiszaladtam a konyhába, de az ajtóban neki mentem Harrynek.

-Bocsi, csak szegény kutyának még nem adtam kaját - kértem elnézést. 
-Áá semmi baj - mosolygott -Egyébként, most adtam neki, mert láttam rajta, hogy már éhes. Na de nem megyünk vissza?
-Köszi-néztem rá hálásan- Amúgy, de menjünk- mondtam.

           
          
~ Harry szemszög ~ 


 
Lisaval vissza sétáltunk a többiekhez és leültünk a körbe, egymás mellé. Nem tudom igazán, de valami megfogott ebben a lányban. Sajnos látom nem csak én vagyok ezzel így, hanem ahogy látom Leeyumnak is bejön. Ezen kicsit elgondolkoztam és az elmélkedésemből Lou barátom zökkentett ki, mivel egy kicsit oldalba bökött.

-Na szóval azt kérdeztem, hogy mi a nyeremény, ha valaki nyerne?-kérdezte Lisa kissé mogorván. Gondolom nem elsődjére kérdezte már meg. Hupsz.
-Öhm... például legyen az hogy, ha egy fiú nyer, akkor kérhet tőled - nézett itt Elire Zayn-bármit vagy megteszel neki három dolgot és elviszed oda ahova ő akarja- fejezte be a kis mondandóját. Csak úgy mellékesen megjegyzem, hogy nekem ez nagyon tetszett és szerintem a többieknek is.
- Oké, benne vagyok! és ha én nyerek akkor mindenkitől kérhetek három dolgot, egy dolgot meg kell tennie velem (ne gondolj rosszra) és elvisz valahova. Ez így megfelel?- mosolygott ravaszan, szerintem már előre tudja hogy ő fog nyerni. Csak azt nem tudom, hogy miből gondolja ezt ?!
 - Benne vagyunk-mondtuk egyszerre a fiúkkal.
-U-u..kezdhetem én ?? LÉGSZII !!- ugrándozott Louis mint, egy öt éves.
-Persze- mondta Niall. 
-Jó...akkor ki is legyen?!- gondolkozott hangosan, miközben végig nézett rajtunk. Csak egy volt a baj, hogy  a szeme megállt nálam. Ajajj , én ebből semmi jót nem sejtek.
-Legyen ez olyan kör, hogy mindenki felel. Jóó?- reménykedtem.
-Mi az talán megijedtél Loutól?- nevetett Zayn. 
 -De hogy is, csak ez legyen amolyan bemelegítő-mondtam, bár abban is volt igazság, amit az előbb feltételezett rólam.
-Jó, akkor az a kérdésem, hogy mi volt eddig a legcikibb dolog amit tettél vagy történt veled?- gonoszkodott drága barátom, mert ő tudja hogy mi az. De gondolom azt akarja, hogy mindenki előtt elmondjam és ezáltal megtudják.Hát ez a csínytevés nem jött össze neki, mivel én nem vagyok olyan beszari és elmondom.
-Hát az úgy volt, hogy.....


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Remélem tetszett ez a rész is!Remélem nem baj, hogy pont itt hagytam abba, mert így kicsit izgibb. Még nem tudom, hogy mikor fogom tudni hozni az új részt, de megpróbálom minél előbb.És még egy nagyon lényeges dolog !!: légyszíí fontos hogy komizzatok, hisz így tudom meg hogy milyen a blogom, az írásom, a történet. Úgy hogy légszí  minél többen komizzatok!!
Puszi Anne ♥
 

1 megjegyzés: