2013. március 24., vasárnap

~4. fejezet~Hát az úgy volt, hogy...



"Ha velük vagyok, elfelejtem minden problémámat és csak a hülyeségre tudok odafigyelni !"




-Hát az úgy volt, hogy egy úszóversenyen vettem részt. Amikor sípoltak elkezdtünk úszni, és egyszer csak valahogy lejött a gatyám. Sajnos ezt a tv-sek is vették. De végül is végig mentem és megnyertem. Ennyi lenne- meséltem el a sztorit. A srácok a földön fetrengtek és 'szakadtak a röhögéstől, de Lisa viszont lehajtott fejjel ült és rázkódott a válla. Azt hittem, hogy sír, de hirtelen felnézett és láttam hogy már vörös a feje a nevetéstől. Csak neki néztem el ezt, mivel olyan aranyos volt így.
- Most én jövök- mondtam, mikor nagy nehezen, de abba hagyták a nevetést. Ők csak bólintottak- Legyen Lisa- néztem az illetőre, mire ő felkapta a fejét- Ki tetszik a legjobban ötünk közül?- mutattam a fiúkra.
-Muszáj erre válaszolnom?!-reménykedett.
-Igen- vágtuk rá egyszerre.
-Háát..akkor ti ketten- mutatott ránk Liammel, miközben elpirult és lehajtotta ismét a fejét. Ez a dolog, eléggé lesokkolt és meglepődtem.
- Hé mi nem is tetszünk? - háborodtak fel a többiek.
-Izé.. de csak nem úgy mint, ők ketten...Bocsi..-vörösödött el megint Lisa.
-Áá semmi baj. Csak vicceltünk-mondta Louis- Na de folytassuk, te jössz Betty.
-Ki az a Betty?- kérdezte Niall értetlen fejjel.
-Gondolom én, mivel csak én vagyok lány- jelentkezett Lisa- És a választottam Zayn. Szerinted van nálad jobb pasi?- kérdezte.
-Dehogy is! Nincsen nálam helyesebb, jobb, okosabb, intelligensebb....
-Jó oké-oké. Tudjuk hogy feltudnál sorolni még több száz dolgot Mr. ,Nagyego' -szakítottam félbe regélését.
-Ezt még visszakapod- nézett rám szúrós szemmel- Én Leeyumot választom és az a kérdésem, hogy mi tetszik Lockwoodban és miért ???-mondta a feladatot- Ja és legyen min. 5 belső-külső max. meg annyi amennyit feltudsz sorolni- tette még hozzá.
-Öhm, oké- felelte Liam és elkezdte nézni Lisát, miközben gondolkozott- Akkor kezdem a külsővel: hát.. csinos, szép, tetszik a mosolya, a nézése meg úgy az egész külseje is. Belsőre, eddig nagyon vidám, kedves, vicces, aranyos, magabiztos. Egy szóval úgy tökéletes ahogy van.- felelt, erre Lou oldalba bökte Zaynt.
- Fiúk szerintem menjünk ki a szobából!.
-Ahj..hagyjátok már békén- pirult el Lisa.
-Inkább folytassuk a játékot- javasoltam.
-Oké, akkor én Nialltől szeretnék kérdezni. Kit választanál? Egy lányt vagy a kaját?- tette fel Liam a kérdést.
-Nehéz kérdés.., de inkább egy csajt, főleg ha tudom, hogy ő az igazi- adta meg a nyálas választ Nialler.
-Jaj de aranyos vagy- mosolygott rá Lisa.
-Köszi. Na de most én jövök és Luonak megy ez a kérdés. Ki a jobb vagy melyiket szereted jobban, a répát vagy Kevint?
-Ilyen kérdést hogy tehetsz fel? Ugyan úgy szeretem őket- háborodott fel Louis.


-Oké, tőled ezt a választ is elfogadom- törődött bele Niall.
-Most én mondok valakinek merést- örvendezett Lou- Betty, téged választottalak.
-Ajajj, előre félek- mondta Lisa.
-Félhetsz is kicsi szívem- dörzsölte össze tenyerét Loui - A feladatod pedig az, hogy Leeyum hasára tejszínhabot nyomuk egy csíkba egészen odáig, és azt neked onnan le kell nyalnod- nézett gonoszan.
-Egyáltalán van itthon tejszínhab?- reménykedett Lisa.
-Persze hogy van. Anélkül el sem indulunk sehová- Vágta rá egyből Niall.
-Hát jó... akkor legyen. Ha Liam is beleegyezik!?
-Ööö...oké- válaszolta az említett személy.

Én ezt nem hiszem el. Ez most komoly? Beleegyezett? Megfogják csinálni? Ne máár. A szemeim villámokat szórtak, miközben végig kellet néznem, ahogy Lisa teljesíti a feladatot. A többiek nagyon jól szórakoztak, de én egy cseppet sem. Ezután a játék folytatódott. De Liam még mindig nem öltözött vissza, és ezt Lisa is észre vette, mivel láttam hogy a barátom hasát vizslatja. Már megint elfogott a féltékenység vagy minek mondjam.

- Oké, teljesítettem a feladatot és most én szívatok meg valakit- mosolygott rám sejtelmesen. Én erre csak egy nagyot nyeltem.- Igen Harry, pont rád gondoltam. A feladatod pedig az, hogy nyiss be egy lány szobába, tök pucéran.
- Ez most komoly?- kérdeztem kigüllett szemekkel.
-Ahamm- bólintott nemes egyszerűséggel.


Elkezdtem levetkőzni, mire Lisa rám ordított:
- Legalább az alsód a folyosón vedd le, nem vagyok kíváncsi a micsodádra!

Kimentem a lakásból, és levettem az alsóm. Találomra benyitottam az egyik szobába és "szerencsére", pont lányoké volt.
-Helló cicafiú!- mosolygott rám az egyik lány sejtelmesen, miközben befelé húzott a szobájukba.












                                                                                
A csaj bezárta kulcsra az ajtót és a kulcsot a melltartójába rakta. Próbáltam valahogy magam eltakarni, nagyjából sikerült is. Csak annyi volt a "baj", hogy ez a két csaj még nem ismeri Harry Stylest. Egy hirtelen mozdulattal kivettem a kulcsot és kinyitottam vele az ajtót. Ahogy ezt megtettem, négy fiú esett be rajta.
-Csá haver!- köszöntek rám a srácok. Végig néztem rajtuk és észrevettem, hogy nincs köztük Lisa. Ezt pedig kissé furcsálltam.
-Álljatok már fel a földről!- sietettem őket. Hamar felálltak és visszasiettünk a lakhelyünkre.
-Azért még kereshetsz!- hallottam még meg a lány hangját, amikor bezártam az ajtót.


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Halii! Remélem tetszik ez a rész is mint, a többi! Sajnálom, hogy rövid lett, de most csak ennyire volt időm. Remélem nem haragszotok emiatt! Nem tudom mikor fogom hozni a kövi részt, de megpróbálom megint olyan szombat körül! Bízok benne, hogy addigra tudom hozni. Addig is szeretnék sok KOMIT látni az oldalon !! Puszi Anne!!

3 megjegyzés:

  1. Helo!!
    Nagyon jó mint általában. Tényleg egy kicsit rövid lett. Lehetne egy kicsit hosszabb de ettől függetlenül nagyon tetszik. :DD Remélem hamar hozod!!

    VálaszTörlés
  2. Hali!
    Köszi :D
    Am bocsi de ahogy már említettem nem volt időm :(
    Elméletileg szombatra tervezem az új részt.. *-*

    VálaszTörlés
  3. Szia!!!
    Ez a rész nagyon nagy, imádom amikor a srácok felelsz vagy merszeznek, többször is lehetne ilyen.. Az a Harry-s jelenet is vicces volt, kíváncsi vagyok hogy lesz-e ebből még valami.
    Xx, Lizzie H.

    VálaszTörlés