2013. március 31., vasárnap

~5. rész~ Lehet, hogy én....




 "A féltékenység is egyfajta félelem. Félsz, mert azt gondolod: alacsonyabb rendű vagy másokhoz képest, és rettegsz attól is, hogy ők is így gondolják. Amikor féltékenyek vagyunk, akkor félünk!"



~ Lisa szemszög ~


Lehet hogy én adtam ezt a feladatot neki, de már meg is bántam. Ahogy Harry kiment féltékenység uralkodott el rajtam. A többiek nevetgélve mentek utána, de én csak rosszkedvűen üldögéltem tovább. Kb. 10 perc múlva visszajöttek Harryvel, akin már rajta volt a boxere. Leültek mellém a körbe, de Hazza még mindig nem öltözött fel. Nem értem magam, de nem tudtam levenni róla a szemem.

- Mi jót nézel?- húzogatta a szemöldökét perverzen a kocka hasú srác. Erre a kijelentésére elkaptam a fejem.
-Inkább folytassuk a játékot!- mosolyogtam zavartan.
- Szerintem is- helyeselte Liam.
- Jó, legyen- egyezett bele Harry is- Én mondok most Lou barátocskámnak, mivel miatta lettem megszívatva. A feladatod pedig az, hogy szaladj végig a folyosókon úgy, hogy nincs rajtad semmi vagy legyen rajtad egy tanga- mondta az elég szívatós feladatot.
- Oké, rendben! De csak miattad csinálom meg. Amúgy nekem nincs női fehérneműm.
- Biztos ad neked Sel egyet, ha szépen kéred- mondta Niall, miközben valami chipset tömött a szájába.
-TUTI, hogy nem- szólaltam fel egyből.
-Naa LÉGYSZÍÍÍ- nézett rám nagy boci szemekkel. 
-Oké, de akkor ki is mosod- enyhült meg a szívem- Milyen legyen?- kérdeztem miközben oda sétáltam a fiókomhoz.
- Olyan, amelyikre az van írva, hogy : " Belépés csak 18 cm felett "- vetette fel az ötletet Harry.
- Te honnan tudod, hogy nekem milyen tangáim vannak?
- Ja..öö..csak tippeltem- dadogta elpirulva Harry.
- Ahha..persze!- tudtam, hogy nem ez áll mögötte, de inkább rá hagytam. Közben a fiókomban próbáltam hasonlót keresni, mint amit mondott, és találtam is.- Ez jó lesz? emeltem fel egy +18-as fehérneműt.

 

- Aztaa.., PERSZE hogy jó!- vágta rá egyből Lou.
-Neked ilyen honnan van?- mutatott Liam a bugyira, elég furcsa fejjel.
- Na szóval mosd ki, majd add vissza. Most pedig menj ki és csináld meg amit mondott Harry- kerültem ki a válaszadás alól. közben pedig sürgettem a már vetkőző fiút- 


Hohhó.. Ne itt pucérkodj. Azonnal menj ki és ott folytasd!- takartam el a szemem a kezemmel.
 
A fúk ezen jót derültek, majd kimentek Louis után. Míg vártam rájuk, elkezdtem a kutyuskámmal játszani. Az ágyon ugráltunk ( a kutya a kezemben volt) és eléggé kimelegedtem, ezért átöltöztem( egy minirövidnadrágot vettem fel egy mini toppal).


Így már sokkal jobb volt. Már 20 perce, hogy elhagyták a fiúk a szobát. Bár eléggé nagy ez az épület. Játszottam a kutyámmal, ettem, zenét hallgattam, átöltöztem, már egy csomó dolgot csináltam, de a többiek még mindig nincsenek itt. Az eszme futtatásom közben be is toppantak vagy inkább beestek a szobába.

- Szia csinibaba!- húzogatta perverzen a szemöldökét Zayn, mikor meglátott. Nekem a szemem Louison volt, mivel csak egy kisgatya volt rajta, ( legalább azt felvette) és elég jó a felsőteste. Amúgy így belegondolva ők mind megakarnak ölni, mivel Liam, Harry és Lou is félmeztelen volt, és hát elkalandozott rajta a tekintetem.
- Ja..öö...mi?- néztem a fiúkra zavarodottan.
- Csak annyi, hogy nagyon jól nézel ki!- kacsintott rám Niall.
- Köszi- pirultam el, majd végig néztem magamon és láttam, hogy csak egy mini naci és egy top van rajtam. Gyorsan berohantam a szobámba és felvettem egy atlétát és rá pedig egy fekete kardigánt.


Ezután visszamentem hozzájuk és leültem a körbe. 
- Az előző szetted jobban tetszett!- mondta lekonyuló szájjal Liam.
- Ja nekem is!- szólalt meg egyszerre a többi fiú.
- Úgy sajnálom srácok!- tetettem szomorúságot és a szívemre tettem a kezem, amin ők fel is nevettek.
- Na jó, én jövök!- ujjongott, mint egy kislány amikor megkapja a várva várt babáját Louis- Niall, most én mondok neked- nézett gonoszan Lou az említettre, miközben összedörzsölte e kezét.
-Féltelek 'tesó'- aggodalmaskodott Liam.
-Áá nem kell. Nem lesz ez most durva, se veszélyes- nyugtatta meg Louis.
- Naa, de mond már!- sürgette a szöszi. Gondolom már nagyon izgatott volt.
-Oké,oké!- tette fel a kezét védekezés képen Lou- A feladatod pedig az, hogy.....


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Halii! Remélem tetszik ez a rész is! Bízok benne, hogy nem haragszotok, azért mert ma hoztam a kövi részt, nem pedig szombaton, mivel akkorra mondtam! A kövi részt most már tényleg megpróbálom szombaton hozni. Addig is legyetek jók. Puszi Anne ♥

Ui.: Légyszí komizzatok többen!! Lehet hogy most már akkor befogom vezetni, hogy csak pár komi után fogom hozni az új részt!! De amúgy, olyan nehéz lenyomni a billentyűzetet és írni pár szót?? De most komolyan!! Kérlek titeket!!



5 megjegyzés:

  1. Sziaa!
    Nagyon tetszik ugyan úgy mint a többi! Miért kellett a legjobb résznél abbahagyni?? Tetszik az új háttér is! GRAT! Puszii! :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Halii!
      Köszi szépen!! Bocsi h itt hagytam abba, de így izgibb!! A háttér pedig neked köszönhető!! :D

      Törlés
  2. Szia :D
    Nagyon tetszik az egész blog. Nagyon jól megcsináltad. A történet is fantasztikus. Várom a a kövi fejezetet.

    VálaszTörlés
  3. Szióka!
    Egyre jobban tetszik a blogod, csak így tovább ;))
    Xx, Lizzie H.

    VálaszTörlés