2013. március 15., péntek

~Bevezető~

 

 

 

Néha vidám vagyok és pattogó és dumás.. néha csendes vagyok, nyugis és vissza húzódó.. néha nagyon vágyom rá, hogy velem legyen valaki, néha élvezem, hogy egyedül vagyok.. néha azt szeretem ha hangosan szól a zene, néha jó a csend.. néha nagyon boldognak érzem magam, néha teljesen elveszettnek!

 

A nevem Elizabeth Selena Lockwood. Az anyukámmal élek egy kis városkában Clevelland-ben, mivel a szüleim még kis koromban elváltak. Egyke vagyok, mindig is szerettem hogy én vagyok anya egyetlen gyereke, de azért szeretnék egy testvért. Egész nyáron csak tanultam ( na jó ez túlzás, voltam bulizni, vásárolgatni és még egy csomó helyen, úgy hogy nem gubbasztottam egész szünetben a könyvek fölött). Na szóval azért magoltam annyit, mert felvételiztem a New York-i Művészeti Főiskolára, és ennek a sok gürizésnek meg is lett az eredménye. Felvettek a művészeti szakra és kb. két hét múlva indulok is New Yorkba.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése