2013. április 27., szombat

~ 9.rész ~ Na jó, szerintem...




  "Jó írás olvasása közben megáll körülötted a világ."





- Na jó, szerintem először is menjünk vissza a konyhába, és majd ott elmondom!- mindannyian visszasétáltunk, én pedig célnak vettem a hűtőt, hogy kivegyem belőle a tojást.
- Haver most játszunk, nem kajálunk!- szólt rám Zayn.
- Óó..nem ér, pedig én éhes vagyok!- kordult meg Niall gyomra.
- Akkor, amíg Liam előkészíti a dolgokat, addig én csinálok neked valami ennivalót!- ajánlotta fel kedvesen Ely.
- Megmentő vagy, köszi!- adott neki egy puszit az arcára Niall, mire a lány kissé elpirult. Majd hozzáfogott a harapnivaló elkészítéséhez.
- Na visszatérve, a tojás a te feladatodhoz kell!- néztem gonoszan Zaynre.
- Remélem nem a hajamra fog kerülni!- mondta, és védelmezően a haja elé kapta a kezét.Mintha olvasna a gondolataimban.
- De-de! És szerintem vedd le a pólód, hogy legalább az ne legyen olyan.- Zayn elég lassan, de le vette a felsőjét, hogy ne essen a sérójának semmi baja. Miután ezt megtette, gyorsan elővett a zsebéből egy kis tükröt, hogy megnézze szét ment-e és akkor megigazítja. Eközben Ely is kész lett a "vacsival". Elég ínycsiklandóan nézett ki. Ely nem csak Niallnek, hanem mindenkinek csinált belőle, úgy hogy még az ízét is megtudhattuk, ami isteni volt, pedig csak egy egyszerű gofri volt, amin csokiöntet és sokféle cukorka volt rászórva. Ezt gyorsan megettük, és már folytattuk is ahol abba hagytuk.


Zayn már megint nézegette magát a tükörben és közben a haját piszkálta, hogy még egy szál se legyen másképp, mint a többi. Szerintem ez tök felesleges, mivel pár perc múlva tuti, hogy nem fog így állni.Ezért inkább rá is szóltam :
- Zayn, ezt hagyd abba, úgy is a feladatodnál épp az ellenkezőjét kell csinálnod!
- Hogy mi van? Ugye csak viccelsz??
- Nem! Ez halál komoly! Mivel azt kell csinálnod, hogy valaki összeborzolja a 'remekművedet' és pár széttört tojást önt a fejedre.
- Ú-úú, az én leszek! Szívesen megcsinálom!- ajánlotta fel Louis a segítségét.
- Rendben! Akkor Louis kezdheted. Zayn ne mozogj, bár ha megmozdulsz akkor még rosszabb lesz, szóval nekem tök mindegy mit csinálsz! Niall és Ely, ti pedig csak nézzétek az egészet!
- És te, "főnök", mit csinálsz?-kérdezte kíváncsian Zayn.
- Én, majd mikor kész lesz a "mű", akkor lefogom fotózni a te telóddal. Ezek után Zayn szépen felrakja twitterre egy kiírás kíséretében.
- Na nee. Ezt nem teheted velem. Amúgy mi lenne az a szöveg.
- Még nem tudom, de addigra ha majd kész leszel, biztos kigondolok valamit.
- Rendben, de már előre félek.
Louis összeborzolta Zayn haját, miközben az érintett elkezdett jajgatni. Eközben a többiek csak szakadtak a röhögéstől. Például, Niall inni akart Fantát, de mivel nevetett félrenyelt és kiköpte.


Eddig Lisa csak néha-néha kuncogott, de mikor meglátta Niallt belőle is kitört a nevetés. Neki még talán vörösebb is lett a feje, mint Niallernek. Én minden mozdulatot megörökítettem a telefonnal. Végre Zayn is kész lett, és a haján volt a tojás.Ezt is lefotóztam, majd Zayn kezébe adtam az Iphonját.


- Na, akkor mit írjak ki?- kérdezte kicsit sem lelkesen.
- Diktálom: " Liam amúgy is sokkal helyesebb mint én, de így meg, hogy az én hajamon egy tojás van, Liam még inkább túlszárnyal " : (( - mondtam, láttam hogy Zayn nem figyel miközben írja a szöveget. Egy kicsit vártam, majd az arcán megjelent a felismerés.
- Ez most komoly? Tuti hogy nem fogom ezt kirakni!- kezdett el ellenkezni.
- De ki fogod, mivel ez a feladatod!
- Hahj...Oké!
És igen megtette, hisz a telefonom jelzett hogy értesítésem jött. Kivettem a zsebemből és megnéztem a twitterem. Ott díszelgett egy kiírás amire már valaki "válaszolt" is.

 
- Jéé, nézd már írt is valaki a bejegyzésedre! " @katheeerine ne butáskodj Zany te nagyon helyes vagy"- olvasta fel a kiírást Ely.- Amúgy most látom, hogy mennyi az idő. Harry már rég elment, nem kéne felhívni, vagy valami ?
- De, én ezt meg is teszem!- miközben megpróbáltam felhívni Hazzat, hallottam hogy Niall kicsit kíváncsiskodott. Kicsöngött, de ő nem vette fel, hanem egyszerűen kinyomta. Kissé ideges lettem, de mindegy, hallgattam tovább a fiúk beszélgetését.

 
- Öhm.. Zayn ki ez a csaj?- kérdezte Niall.
- Csak egy régi ismerős! És erre muszáj válaszoljak.- párat pötyögött, majd újra felénk nézett.


- Na kész is! Most már le kéne a fejemről szedni ezt a trutyit!- mondta undorodva- Lockwood tudsz adni egy törölközőt ?
- Zayn. Van két lábad, te is tudsz magadnak hozni!
- Jó, de én nem tudom hogy hol vannak! És gondolom nem akarod, hogy az egész lakás tojásos legyen!
- Nem, nem szeretném. Akkor Lou, nem hoznád ide a törcsiket a kedves kis barátodnak?- nézett rá a fiúra kiskutyaszemekkel.
-Bocsi, de én sem ismerem a dolgokat, hogy mi merre van!
- Sejtettem! Gondolom te sem tudod?!- nézett rám azzal az elbűvölő szemeivel. Én csak megráztam a fejem válaszul.
- Ahj..istenem- csapta le a kezét combjára, miközben felnézett. Ezután megfordult és kiment a konyhából. A fiúk, mintha csak ezt várták volna, elkezdtek kérdésekkel bombázni.
-Jól csókol Lisa?-indította meg az első kérdést Niall.
-És bejön neked?-folytatta Lou.
-És legalább te is teljesítetted a feladatod?-kérdezte közömbösen Zayn, akinek még mindig csupa tojás volt a haja.
- Öhm...-épp válaszolni akartam mikor valaki egy hatalmasat sikított, torka szakadtából.

A fiúkkal egyként indultunk meg a nappali fele. Nagyon féltünk, hogy ne Elyvel legyen valami. Mikor kinyitottuk a konyha ajtót és bementünk a másik helyiségbe, szörnyű látvány fogadott. Mindannyian megtorpantunk és csak állni tudtunk egy helyben.


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hali!! Itt is van az új rész, hamarabb mint gondoltam! :D Na de mind1. Remélem tetszik, ugyan úgy, mint a többi. Még mindig nagyon szomorú vagyok azért mert NEM komiztok és nem iratkoztok fel. Ha meglesz minimum a 3 komi, akkor szombaton fogom hozni az új részt !! Ha nem lesz meg nem fogom hozni !!
Legyetek jók :DD
By Anne


9 megjegyzés:

  1. Úúú nagyon jó lett! Eszméletlenül tetszik :DD
    Hamar hozd majd a kövi fejezetet! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :DD
      Majd akkor hozom szombaton ha majd meglesz a 3 komi :))
      Sajnos addig várnod kell (:(

      Törlés
  2. Szia!
    Most találtam rá a blogodra és eszméletlen ahogy írsz! Nagyon várom a kövit!!! Benne lennél egy cserében?

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Elkészült a kritikád.:
    http://kerjkritikattolunk.blogspot.hu/2013/05/41-kritika.html

    VálaszTörlés
  4. Jó lett! Köviit!!

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm szépen a sok kommentet :D
    Remélem minél hamarabb tudom hozni a kövi részt ;D

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jó lett! Tehetséges író vagy! Siess a kövivel:)

    VálaszTörlés