2013. augusztus 17., szombat

~ 11.rész ~ Minden azzal kezdődött, hogy...

Kivételesen most írok a rész elé, mert szerintem ez most fontos!
Nagyon sajnálom, hogy régen hoztam már részt, de van magánéletem és az most elég zsúfolt lett, így a nyárra! De nem akarok kifogásokat keresni, azért mert egyben lusta is voltam! Sajnálom!

Plusz még egy dolog, kérlek titeket, hogy komizzatok a részek alá, mert nem tudom hogy jó-e amit írok és így, hogy nem írjátok le a véleményeteket, elszomorodok! És még az is lehet, hogy ezt a blogomat bezárom!
xoxo Anne

○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○



 "Ha az ember zenész, és játszik is a hangszerén, úgy át tudja élni az emlékeket, mintha azok a közelmúlt eseményei lennének."

 



 - Minden azzal kezdődött, hogy...- vett egy nagy levegőt, majd belekezdett. - Régebben volt egy Barátom akivel nagyon szerettük egymást, de ő rossz emberek közzé keveredett és.......ott egy lánnyal megcsalt. Ezt nekem nem volt képes elmondani, így az egyik haveromtól tudtam meg, ezt az egészet. Ezek után lelkileg összeomlottam, hisz én teljes szívemből szerettem. Először dal írással próbáltam lenyugtatni magam, de ez nem használt. Ezekből is találhatsz itt párat. Majd elkezdtem drogozni és vagdosni magam. Ezekre a hegekre tetoválást csináltattam, az uncsitesómmal - lenézett a csuklójára és egy könnycsepp gördült végig az arcán. Gyorsan letörölte, gondolom azért hogy ne vegyem észre, de ez nem sikerült.
- Nagyon szépek. Nagyon ügyes az unoka tesód !-néztem meg én is a tetkóit.


- Köszi! Ha találkozok vele, elmondom neki! Egyébként láttam, hogy neked is van.
- Ja, igen a karomon, egy gördeszkázó pálcika ember. Amúgy amikor lefertőtlenítettem a sebeidet, akkor vettem észre, hogy nem csak kettő van. 
- Igen, jól láttad! Azok a kedvenceim !! Na de térjünk vissza arra, amit kérdeztél. Amit az előbb mondtam, azok nem segítettek, de ezt tudtam is. Ezért elkezdtem dalokban kifejezni az érzéseimet. Eközben megint elköltöztünk és új embereket ismertem meg. Találkoztam egy sráccal, akivel össze is jöttem. Úgy éreztem mellette örökre boldog leszek, azok is voltunk csak egy nap autó balesetet szenvedett, a helyszínen életét is vesztette. Az ő emlékére csináltattam egy kis kereszt tetkót a nyakamra. Ettől kezdve egy fiúval se volt kapcsolatom, és még egy ideig nem is szeretnék...Hát ennyi lenne a történetem!
- Köszi, hogy elmondtad!- mosolyogtam rá.- Egyébként sajnálom, ami veled történt!
- Kérlek, ne beszéljünk a múltról, nem szeretnék megint szomorú lenni!
- Rendben! Egyébként azt mondtad, hogy nem akarsz egy ideig viszonyban lenni senkivel, akkor mi volt ez Liammel?
- Semmi, csak egy elhamarkodott cselekedet!
- Értem, és akkor mit fogsz mondani Liamnek erről?- kérdeztem kíváncsian.
- Azt még én sem tudom! De légyszi, ne erről beszéljünk!
- Oké! Akkor visszatérve az amiről elkezdtünk beszélgetni, a dalok. Nem énekelnél nekem el egyet?- néztem rá boci szemekkel.
- Ha ennyire szeretnéd!- mosolyodott el halványan.- Csak előbb felszeretnék öltözni!
- Persze, csak nyugodtan.

~ Lisa szemszög ~

Felálltam az ágyról és odamentem a szekrényemhez, majd elkezdtem keresni egy megfelelő itthoni ruhát. Találtam is, egy bő fehér pólót vettem fel egy farmer rövidnadrággal. A végén még összefogtam a hajamat, hogy nem lógjon a szemembe.



Miután ezekkel végeztem odasétáltam a sarokban lévő gitáromhoz, felvettem aztán leültem Louis elé és kerestem egy megfelelő dalt. Elég nehéz volt a sok papír közül megtalálni az alkalmasat, mikor az meglett elakartam kezdeni, de berontott az ajtón valaki, és ez az emberke Niall volt.
- Csak szólni akartam, hogy mindent megcsináltunk amit mondtál!- nézett Lou-ra.- Az ott egy gitár?? Én is szeretek gitározni, mit játszol rajta?
- Köszi Niall, hogy szóltál! Amúgy Betty még nem játszott semmit, mivel te megzavartad.
- Jaj, bocsi! De ha még nem kezdted el, akkor legalább a többiek is hagy hallják!- mondta.
- Rendben, akkor menjünk ki a nappaliba, ott legalább mindenki kényelmesen elfér!- álltam fel az ágyról, és indultam ki a szobából. Mind a hárman kimentünk és megpillantottuk a kanapén beszélgető fiúkat, ők is megláttak, majd Zayn megszólalt.
- Itt meg mi folyik?- utalt a kezemben lévő gitárra.
- Lisa énekelni fog nekünk!- húzódott egy széles mosoly Niall arcára.
- Tényleg?-kérdezte meglepetten Liam.
- Bizony!- erősítette meg Lou, Niall mondatát.
- Akkor hadd halljuk!- szólalt meg egyszerre a két srác. A hosszú fotel közepére ültem török ülésbe a többiek, pedig körém.
- Oké! Ezt még régebben írtam, mikor épp egy fiúval jártam!- néztem rájuk és megérintettem a nyakamon lévő keresztet. Louis tudta miről/kiről beszélek, ezért biztatásképp megsimogatta a karomat. Majd elkezdtem az elejét gitározni, majd társult hozzá a hangom is.


Már elég rég énekeltem, de ez egész jól ment és még az egész szöveg is eszembe jutott. Körülbelül a dal felénél tartottam, mikor jött a gitár szóló. Csak ekkor néztem a fiúkra, akik szó szerint tátott szájjal hallgattak. Mikor ennek vége lett, folytattam a dalolászást. Befejeztem és megkérdeztem a fiúkat, hogy szerintük milyen, de ők még mindig csak engem néztem. Elkezdtem integetni előttünk és végre rám figyeltek.
- Szóval?- kérdeztem meg másodjára.
- Szerintem baromi jó, és ahogy énekelsz plusz gitározol..elképesztő!- nézett rám csodálattal teli szemekkel Zayn.
- Köszi!- mosolyogtam.
- Nekem is tetszett!- mondta Liam, a másik két fiú pedig helyeselt.- Amúgy megkérdezhetem, hogy milyen fiúnak írtad ezt?
- Persze, és ezt annak a fiúnak írtam akivel a rossz korszakom után voltunk együtt. Körülbelül 1 évet jártunk, majd ő baleset szenvedett, majd abba bele is halt...- az utolsó szavaknál bekönnyezett a szemem, de visszatartottam a sírást, nem akartam előttük elbőgni magamat.
- Bocsi, nem tudtam! Sajnálom!- nézett rám együtt érzően Liam.
- Semmi baj, nem tudhattad!- majd halványan rá mosolyogtam, hogy ne érezze, hogy haragszom rá, ami nem igaz, mert nem is. Ezt az úgy mond "lelkizést" az ajtó nagy lendületű nyitódása zavart meg, amin Harry lépett be. Látszott az arcán, hogy futott és elég ideges, és egyiknek se tudtam az okát. Vajon miért futott? Mi ilyen fontos? És a legnagyobb kérdés, miért ideges?- ezek a kérdések kavarodtak a fejemben, amikre választ akartam, de sürgősen.

8 megjegyzés:

  1. Szia itt vár egy kis meglepi! ^^ http://wearenotafraid-twentyyearslater.blogspot.hu/p/blog-page_15.html

    VálaszTörlés
  2. Nagyon nagyon... egyszerűen... IMÁDOM!! Nincs szó!! ♥♥♥

    VálaszTörlés
  3. Huhh.. Egyszerűen nagyon szupi!! És nem lenne jó ha bezárnád!:( Nekem nagyon tetszk :)

    VálaszTörlés
  4. Válaszok
    1. Hát nem tudom :/ Mivel megkezdődött a suli, nekem az utolsó évem az Általánosban, így többet kell tanulnom!! A hétvégéim pedig be vannak táblázva!! Azt kell mondjam, hogy egy ideig nem lesz új rész!!

      Törlés