2013. szeptember 8., vasárnap

Közlemény(ek)

Először is azt szeretném mondani, hogy mivel én most lettem 8.-os és fontos év, nagyon sokat kell tanulnom! A hétvégéken pedig programjaim vannak! Így hát azt kell mondanom, hogy ez a blogom egy ideig szünetel! Pontosan nem tudom meddig, de remélem nem olyan hosszú ideg, hogy be kelljen zárnom! Azt nem szeretném!

A másik dolog! Azon gondolkodom, hogy újságíró szeretnék lenni! Kíváncsi vagyok a véleményetekre! Szerintetek jó lennék, jó annyira az írásom, hogy megfeleljek ??? Kérlek, minél többen írjátok le a véleményeteket, ha lehet akkor bőven fejtsétek ki a gondolataitokat!!


Szeretlek titeket! Legyetek jók!
xoxo Anne♥

2 megjegyzés:

  1. Szia! Hát, szerint érdemes lenne kipróbálnod. Nagyon jól írsz :) És nagyon érdekesen és választékosan. Bocsi, de én több mindent nagyon nem tudok mondani, egyszerűen nagyon tetszik :D Jajj már nagyon várom a következő részt :) remélem hamarosan hozod, persze megértem, hogy nincs sok időd... nekem sincs :) Hát én ennyit mondanék :) Az újságírást próbáld ki, és a kövi részt meg hozd gyorsan :D :D :D
    Puszi Anne B. *-* <3

    VálaszTörlés
  2. Sziia. :) Meglepi nálam: http://nellyandrebeca.blogspot.hu/

    VálaszTörlés